esmaspäev, 30. oktoober 2017

Jõuluootus

Halloween pole isegi veel läbi ja mina mõtlen juba mida oma sõpradele ja perele jõuludeks kinkida. Olen ka mõelnud, et kas see oleks imelik, kui ma jõulu kaunistusi hakkaks üles panema. Jõudsin järeldusele et natuke vara on kaunistusi üles panna aga kunagi pole liiga vara jõulumuusikat kuulata ja piparkooke süüa. Ütlen ausalt, jõulutuled on mul siiski juba üleval. Lisaks olen ka käbidest igasuguseid kaunistusi teinud.

Käbide korjamisega jäime me küll hiljaks. Mõtlesime koguaeg, et küll jõuab ja siis tuligi see lumi ära. Meie muidugi läksime kohe metsa, et korjame mõned käbid. Leidsime me aga ainult 7 kuusekäbi. Metsast koju sõites jäime me veel tee ääres seisma sest mu ema nägi lehist kust me ka paar käbi saime. Praegu mõtlen ma et võiks uuesti minna ja proovida veel mõned käbid leida, et ei oleks jälle nii, et ootame ja ootame kuni lumi jälle maha tuleb.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar