kolmapäev, 27. september 2017

Greenday

Hei hei


24.septembil Buduaari turul olles jäid mulle silma My Snacki tooted. Alguses mööda kõndides ei pööranud ma nende letile erilist tähelepanu aga pärast tagasi tulles jäin juba kauemaks vaatama. Mulle väga meeldib kui enne ostu pakutakse toodet ka maitsta. Siis saad valida just selle toote, mis kindlasti maitseb ja ei ole hiljem pettumist. Eriti kui toode maksab rohkem kui tavalise supermarketi oma. Tavaliselt öko- ja vegantooted seda ka on. Need maitsed mida ma proovisid maitsesid mulle väga ja minuga kaasa rändasid  nii kookoslaastud meega kui ka ananassitükid. Toodete tutvustaja lubas mul lahkelt paar fotoklõpsu teha ja seega saan kogu selle ilu ka teieni tuua. Maitset kahjuks mitte. Fotodelt saate välja lugeda ka nende kodulehe ja huvi korral pilgu peale heita.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar